We doen onze best u zo goed mogelijk te behandelen. Toch kan het zijn dat u ergens niet tevreden over bent. Het gaat niet zoals u dat wenst. Het hoeft niet eens een echte ‘klacht‘ te zijn. Misschien vindt u het eigenlijk de moeite niet eens waard. Toch verzoeken wij u vriendelijk dit met uw fysiotherapeut te bespreken. Liefst zo snel mogelijk. Hoe eerder het is uitgesproken, hoe liever. U biedt ons zo de mogelijkheid onze service te verbeteren waar wij dat kunnen.

U kunt bij vragen of problemen over uw therapeut of over de gang van zaken altijd contact opnemen met Jan Bert van Vliet of Randy Haalboom.

Als u er niet uitkomt kunt u ook terecht bij het KNGF, waarbij wij deelnemen aan de klachtenregeling. Klik hier voor meer informatie hierover.
BELANGRIJKE WIJZIGING!!!!

VANAF 1 JANUARI 2015 IS DE PRAKTIJK AANGESLOTEN BIJ DE KLACHTENREGELING VAN HET KEURMERK FYSIOTHERAPIE.

VOOR MEER INFORMATIE KUNT U TERECHT OP DE WEBSITE VAN HET KEURMERK FYSIOTHERAPIE:

WWW.KEURMERKFYSIOTHERAPIE.NL


Klachtenregeling